ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

دوی سرعت بامانع

ورزش برای چی؟!

واسه تندرستی خوبه..

برای زندگی کم تحرک فعلیمون لازمه...

برای شادابی پوست

وکمک به رفع افسردگی و....


خداییش اگر از هر کدام از ما بخواهند درباره ورزش صحبت کنیم کلی حرف بلدیم (مثل بلبل فوایدش رو ردیف می‌کنیم) و حالا اگه بپرسند: چطور ورزش می‌کنی؟ یا چه ورزشی؟ یا چقدر؟ جوابها شنیدنی می شود

...

شخصا بیشتر پیاده‌روی می‌کنم و در خانه هم روزانه  نرمش می‌کنم (روزانه که نه! هر وقت پیش بیاید 10-15 دقیقه حرکات ورزشی که بلدم رو انجام می دهم)


 تا بچه بودیم آنقدر فعالیت بدنی داشتیم که مادرانمان، نگران وزنمان بودند. مدرسه هم کلی می‌دویدیم (البته والیبال هم بود و پینگ پنگ و بعدها بسکتبال و هندبال). تابستونها هم صبح‌های زود پارک‌ملت و ساعتی بدمینتون (بماند وقتی برمی‌گشتیم خونه می‌خوابیدیم تا ظهر ) دانشگاه هم، واحد عمومی تربیت بدنی (چه درس خوبی، آنجا هم ترجیح دادم بدوم، عضو تیم دو و میدانی دانشگاه و کلی سفر برای شرکت در المپیادهای ورزشی دانشجویی). سالهای اول فارغ‌التحصیلی هم سری به تربیت بدنی شهرم زدم و دوباره عضو تیم دو و میدانی و باز مسابقه و سفر... و حالا نسبت به آن سالها نزدیک 10 کیلو وزن اضافه کردم (نه اونقد ...تازه شدم 56 کیلویی) ولی برای بالا رفتن از 10 تا پله نفس کم می‌آورم

گویا ورزش می‌کردم تا مسابقه بدهم! داشتن هدف، انگیزه تمرین بود

یه مثل داریم  داشتن داشتن اصل نیست حالا چه داری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.