ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

من دوست دارم

سلام

این روزها عجیب نیازمند جملات شده ام، و چه خوب که کلی جملات آماده از صدقه سری کتابهایم دارم و گرنه این پراکندگی ها را چطور سامان می بخشیدم نمی دانم!؟ و حالا برای "منمِ "  

...من به خاطر خود مهر می ورزم و نه به خاطر دیگران، من دوست داشتن را به خاطر شعفی که به من می بخشد دوست دارم و با این حال می دانم که دیگران نیز از این شادی بی نصیب نخواهند ماند.اگر دیگران عامل تقویت کننده من باشند که چه خوب، اگرنه، باز هم چه خوب چرا که اراده من بر دوست داشتن قرار دارد، من سر دوست داشتن دارم.

                                                      

 پس نوشت:   (عاشقی)

گاه گاه،

           یک نگاه

                 در دل شب سیاه

                            آفتاب می کند تورا...

  باورت نمی شود!

  آه ای دل به اصطلاح پاک!

  خاک بر سرت،

                    که عاشقی سرت نمی شود!

                                                                   

     به نقل از  اینجا

                                                                                   http://bolfozool.blogfa.com/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.