ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

42 23 16 15 8 4


أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ.    نحل: 62

کیست جز خدا که دعای بیچارگان و درماندگان را اجابت کند و گرفتاری آن‏ها را برطرف سازد.


سلام

 نمی دونم "لاست" رو دیدین یا نه؟ الان که دارم سری پنجمشو می بینم گاهی تو فکر فرو می رم یعنی چی؟ آخرش چی؟ جالبش اینه که آدمای حرومزاده تو این فیلم زیادن! بعضاَ قهرمانان! کیت، لاک،  آرون کوچولو و به گمانم مامانش هم - البته اگه جک بزرگتر باشه یعنی پدرش بعد از ازدواج با مامان جک با مامان کلیر رابطه داشته پس کلیر هم- آهان

.. بهرحال این سریال طوریه که به دیدنش معتاد می شی.برای من تقریبا بین اون چهارسری اولش تا این آخری، بیش از سه ماه وقفه افتاد ...البته بد نشد چون تکرار دیدنش برای آموزش لهجه انگلیسی هم مفیدفایده است

حالا منو در نظر بگیرین که گاهی بیش از دو ساعت پای تماشای این سریال می شینم ولی تصور یک ساعت موندن تو مسجد شیک محلمون یا حرم امام رضا یا... جای دور چرا؟ یک بار نماز شب خوندن تو اتاقم، طولانی به نظرم میاد  چـــراآیــــــا؟!

دارین می خندین؟ظاهرا چسبوندن "لاست" با خودسازی روحی جور در نمیاد امّا معناش که متناسبه                                             "گمشدگان"

البته این سریال از دید هر کی جذابیت خاص خودشو داره یادمه کامران نجف زاده هم طرفدارش شده بود ناجـــــــــور(نظرش اینجاست)

برای شما هم پیش اومده،آیا؟ وقتی که می خواین درباره دین و مذهب چیزی بگین کلی وقت صرف گفتن یا نگفتنش می کنین. ایـــــــــن خنده داره برای زدن این جور حرفا به بقیه خیلی ها رو از لیست خودتون حذف می کنین  بخاطر اینکه مطمئن  نیستین که اونا چی درباره تون فکر خواهند کرد یا مطمئنید که اونا به هیچ چی اعتقاد ندارن؟!!!
دارین فکر می کنین؟خنده داره؟ . . .

 

                                       روزگاز غریبیست نازنین،همت باید کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.