ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

آغاز خواستن کلی آرزو


  سَبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ المَلائِکة وَ الرُّوح

سلام

  قبلا گفته بودم از هنر کلاژ لذت می برم

استفاده از تکه های زیبا و چسباندنشان کنار هم

                گرگ سانان جدا آدم های جالبی اند

البته تقلید هم چیز بدی نیست

یکی از دوستان بلاگفایی به خودش مرخصی وبلاگی داده منم به خودم مرخصی می دم می خوام آدم شم

می دونم سنگینه بهرحال برای آرامشم به خدا و مذهبم نیاز دارم و چه فرصتی بهتر از این ماه

                              زمان چه موریانه ی  موذی قهاریست      

 

الهی   خوشا آن کس که وقف تو شد.

 الهی   تا کرم تو در میان است نا امیدی حرام است.

الهی  تو پاک آفریده ای ما آلوده کرده ایم .

الهی  ظاهر که اینقدر زیباست باطن چگونه است ؟

الهی  نعمت عطا فرموده ای توفیق شکر آن را هم مرحمت بفرما ؟

الهی  می پنداشتم که تو را بشناختم اکنون آن پنداشت را به آب انداختم .

 

 

 

یه لیست از ساده هاش آماده کردم به همین سادگی در ادامه مطلب

                                                   

 

                    ناتوانی ها


                    تو هیچ ناتوانی نداشتی

                     من داشتم:

                    من عاشق بودم.


                                           برتولت برشت

 

 

 


ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.