ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ملا و گدایی

سلام


گزارش 20:30 امشب اذیتم کرد

گزارشگر، خوشحال که گدای عصبی مزاج را تعقیب کرده و با مردم درباره تکدی گری و زشتی این عمل مصاحبه می کرده، وای ناراحتم

جمله یی که اغلب مردم می گفتند "اینا معتادند" حالم از این جمله کلیشه یی به هم می خورد

من این معتاد که به خودش تکونی می ده و ساعتها زیر آفتاب دست دراز می کنه یا پشت چراغ قرمز شیشه ماشین ها رو، دستمال می کشه و خودش رو در معرض آدمیزادهای بدجنس قرار می ده، هزاران برابر ترجیح می دهم به معتادان شسته رفته که بیکار، آویزون خانواده هایشان هستند و با شعار "اعتیاد یک مریضی است و ما نیازمند توجه هستیم" با آسایشی بیشتر از من، به زندگی انگلیشون ادامه می دهند

 

گزارش را نیمه، رها کردم آمدم پاراگراف بالا را نوشتم یه هو حس کمالگرایی ام مرا واداشت برای قضاوت صحیح درباره گزارشگر مربوطه و تیمش! دوباره ببینم. اینبار کامل – منتظر خبر21 شبکه اول ماندم و تکرار گزارش را دیدم و شاهکار جناب مرآتی را!؟

تبلیغ گدایی به روش 20:30 و زور در القای این تفکر که "باید به مستحق اصلی کمک کرد "

.

 شخصا به هر زن نیازمندی که سرراهم قرارمی گیرد بدون توجه به نوع درخواستش پول می دهم و اصلا هم خودم را درگیر جملات تبلیغاتی "گداپروری و ..." نمی کنم

البته اگر شجاعت داشتم می رفتم گدایی چون به صورت مستند امشب ثابت کردند درآمد چندساعته آن چندصدهزار می شود نیازی هم به مجوز ندارد

.

اضافه نوشت: اینم ملا و گدایی

 


ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.