ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

فردا چه خبر؟

سلام


 

 مازین جهان از پی دلدار می رویم

با شوق دیدار حیدر کرار می رویم

درب بهشت گرنگشایند به روی ما

ما مشهدی هستیم و از روی دیوار می رویم

.

گاهی چنان درگیر می شویم که از علایق و سرگرمی های خود فراموشمان می شود ؛ والا

امروز خواهرزاده ام در آزمون استخدامی آموزش پرورش ثبت نام شد-توسط خودم- عصری که دیدمش همراهش شماره یی از نشریه طنز ستون آزاد را داشت – باز کلی مطلب دانشجویی-


برایم جالب بود ستون همراز طناز را  آنی دالتون داشت!؟ 


و


باز هم کرگدن نوشت مجیدرحمانی صانع

...

     گرفته ام یه کار سینمایی 

     شدم دیگه رفیق کیمیایی

     یکدفعه ازاین رو به اون رو شدم

     سیب زمینی بودم و کوکو شدم!


و

شعر اول، که کلی مرا خنداند همراه خانواده


تا فراموش نکردم این ثبت نام خواهرزاده یک حُسن دیگره هم داشت آن هم دیدن یک جلد کتاب "جالب انگیزناک " است


مرجع کامل مجموعه پرسشهای آزمونهای استخدامی و اطلاعات عمومی و ...

که خیلی خوشمان آمد ، بویژه از تستهای توانایی ذهنی و سنجش هوش آن

 ***


برادرخواهرزاده برادر عموی محسن می تواند... او باشد

          1-      برادر

          2-      عمو

          3-      پسرعمه

          4-      پسرخاله


 ***

رابطه اغماض با اهانت مثل رابطه

          1-      صبر است با شکیبایی

          2-      عصیان است با اطاعت

          3-      عصیان است با شکیبایی

          4-      صبر است با آزار


 ***

11-16-20-23-؟

          1-      28

          2-      26

          3-      25

          4-      24

 







***پاسخ هـــــا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.