ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

به نام تو ای آفریننده هر آفرین


 سلام


 

در وبلاگی  اینطور خواندم "چنانکه می دانید هر یک از پیامکها با رگ خواب شخصیت بخصوصی منطبق می شود که فرد با شنیدن آن بسیار هیجانی شده و تحت تاثیر آن قرار می گیرد."


متوجه شدم این تحت تاثیر قرارگرفتن، می تواند شامل نوشته یی در وبلاگ هم باشد. مثلا این روزها که سردرگمم، در وبگردی و خواندن بروزشده های دوستان، مطلبی را از آناآریان دیدم انگار جوابی بود برای من . لینکش در پایین هست ( کمی طولانیست منتهی همونیه که همه مون اغلب می دونیم فقط فراموشمون میشه )


گاهی اوقات لازم است برخی موارد به ما یادآوری بشود. شاید یکی از حُسن های ازدواج؛ حضور و داشتن یک یادآوری کننده دایمی! در کنارمان باشد.  من هروقت "تذکر لازم" می شوم، می روم سراغ کتاب.

اینبار ماییم که اصل شادی و کان غمیم



"به خاطر بسپار، وقتی مشکلی در زندگی سرراهت قرار می گیرد بیشتر از حدلازم خود را مایوس و مفلوک و درمانده نکنی... آنگاه زندگی در مسیر بهبودی پیش خواهد رفت"

 

 

 

یادآوری نوشت:


فردا ؛یکشنبه ؛ اول ماه رجب است.

و اولین شب جمعه ماه رجب هم، شب آرزوها "لیلة الرغائب"  است.

بیایید برای یکدیگر خواسته هایی عالی بخواهیم.

 


لینک نوشت:


همون مطلب مذکور است از باغ مخفی

بر من چه گذشته است ( من و احساس و عقل و شهود و " او " گرداننده همه امور )

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.