ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

خوشبختم... تو با منی

سلام


 

Wattoo Wattoo    یک پرنده سیاه سفیدِ تخم مرغی شکل با دمی دراز، اهل سیاره ای مکعب شکل به نام اگوست! که سراغ موجوداتی غاز مانند بسیار احمق و بی فایده ای می رود که بر روی زمین در شهرهایی بسیار شبیه شهرهای خود ما زندگی می کنند. آنها ویژگی های انسانها را بصورت اغراق آمیز دارند، آن ها آتشی مزاج، بد رفتار و بی فکرند و مدام اشتباه می کنند. واتو واتو برای حل مشکلات این غازهای بی فکر، از قدرت های به ظاهر جادویی کمک می گیرد. او قادر است خود را به هر شکل تبدیل کند. کسانی که به کمک او احتیاج پیدا می کنند تنها با یک سوت او را خبر می کنند. سایر پرندگان مشابه او در پاسخ به تماس آن ها از فضا مانند ستاره های دنباله دار پایین می آیند.


 

دیشب خواب این کارتون قدیمی 40 ساله را دیدم!!

 *****


این یه ماهه اخیر، هـــرروز تقریبا پس از غروب، مسیر حدودا 800 متری تا منزل گرامی والدین را پیاده می روم تا شب را در کنار آنها صبح کنم و صبح پس از طلوع بر می گردم اینجا. خانواده داشتن هم نعمتیست عالی ها. گپ و گفت و شرکت در برنامه های زندگی شان سرگرمی لذت بخشی ست.

*****


سرم گرم تهیه لیست کارهای ناتمامم است. تا ببینم تا آخر سال، کدامها را می شود تمام کرد کدامها را شروع ... و کدام ها را نیمه، مرخص کرد.

البته بعضی کارها مناسبتی است، ویژه نوروزند. مثل سبزه سبز کردن و تهیه کارت تبریک و پستشان و تلفن زدن به بعضی افراد برای احوالپرسی آخرسالی و ...

متاسفانه دوباره این فِسقل مودم همراهم، سرناسازگاری گذاشته و در همین اندک زمان حضورم در خانه، به دشواری وصل می شوم به اینترنت. تعویض این روش اتصال هم، در لیست هست ها

 ****



پــروردگارا روزم را بر من خیــر

و حضـورم را برای دنیـا، خیــر بگردان

ای آفریننـده جهان و جهانیان

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.