ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

متشکرم تُپُـل

 

همیشه از اتفاقاتِ بزرگ و کوچک حرف می زنیم،
در حالیکه زندگی پُر از اتفاقاتِ متوسط است

 


 سلام

چندوقتی بود که از پشت در آپارتمان، صدای پچ پچ می شنیدم!!

گویا سایر همسایه ها هم متوجه این رفت و آمدهای یواشکی! شده بودند . یه بار صدای یکی از خانم های همسایه طبقه بالایی را شنیدم  که تهدید می کرد : یه بار دیگر ببینمتان زنگ می زنم 110... یه بار هم پس از غروب، وقتی متوجه این حضور مشکوک شدم، پس از مکث یه دقیقه ای پشت در، یهو در را باز کردم و دیدم دو پسر نوجوان دویدند طبقه بالا!!

نمی دانستم جریان چیست نگران عشقولانه های بلوغ بودم که خداروشکر دخترنوجوانی دیده نشد...تا امروزظهر، که باز این پچ پچ آشنا را شنیدم! اینبار بدون مکث، ســـریع در را باز کردم و پسربچه تپلی را دیدم حدود 10-11 ساله که فرصت نکرده بود  بلند شود و قرار را بر فرار ترجیح و همچنان نشسته روی پله مانده بود. دومی که فِـرزتر بود و چند پله هم پایین رفته بود درپاگرد ایستاد ببیند چه می شود.

پرسیدم: اینجا چه خبره؟

جوابی ندادند

- این بلوک می شینین؟

آرام گفت بله

- کدوم واحد؟

بی جواب

- چکار می کردین؟

پسرک تپل که تمام مدت گوشی موبایل بزرگش روبروی صورتش بود جواب داد: هیچی. نشستیم با وای فامونیم


وای فا!!

 یهو چراغی در مغزم روشن شد ... می بینم این نوبت، دوهفته زودتر حجم ترافیکی ام  را از دست دادم (خوو در این دو ساله که از اینترنت پرسرعت مخابرات! استفاده می کنم شارژم زمانی، تمام می شد و اغلب یک سوم حجم و گاهی بیشتر باقی می ماند)

در هفته گذشته دو بار شارژ اضافه خریده بودم ها

راضی از این آگاهی، می خواستم بپرم ماچش کنم. در عوض با لحنی مثلا عصبانی تهدیدشان کردم که دیگه نبینمتون اینورا و سریعتر از اونا اومدم سراغ مودمم و بعـــله با یه خاموش روشن کردن وای فای موبایل متوجه شدم بدون قفل و کاملا غیرایمن می باشد...

نمی دانم چطوری تنظیمات مودم تغییر کرده!؟ به هرحال تغییر رمز دادم و الان باز می توانم هر ویدیو و فایلی که دوستان در نماشا می گذارند را با خیال راحت ببینم. خوشحالم



نظرات 7 + ارسال نظر
لیلا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 15:22 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام بانو

خوشحالم که خوشحالی

خونه جدید مبارک

سلام سلام
متشکرم
برقرار بمانی و راضی دوستم

باران پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 10:50 http://shaparak49.blogsky.com

سلام همطاف جان
چه جای باسابقه و دنجی مبارکه
خب سرباز ارشد ، چنان رمزی برای وای فا گذاشته که فکر نکنم هیچ کس حوصله اش بگیره بشینه تایپش کنه ! خودشم یه جا نوشته داده من مثلا هروقت خواستیم تقدیمشون کنم ولی هردفعه یکی دوروز باید بگردم تا یادم بیوفته کجا گذاشتمش!!
بازم خداخیرش بده این پسرک تپل رو وگرنه همطاف ما حالا حالا ها باید کلاه سرش میبود

سلااام
مرسی از حسن نظرتون
رمزم مشکلی نداشت ها... مثلا همین امروز یهو زد و خط تلفن ثابت و ADSL کُمپلت برای 3ساعت قطع شد ( بطوریکه مصمم شدم جمع کنیم برگردیم مشهد ها) وقتی وصل شد دیدم باز، قفل آزاده!؟ دوباره رفتم رمزگذاری نمودم
واقعا خدا خیرش بده اگر اشاره او نبود من کجا متوجه این سرقت حجمی می شدم

مطلب خوبی نوشته بودید ممنون . به سایت ما هم سر بزنید
http://efadecoration.ir

منم ممنونم از حضورتان

دادو چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 23:40 http://dado23.blogsky.com

سلام
وبلاگ نو مبارک ...
بلاگفا خوب بود ولی چند مدتی است که چلاقفا شده است و هر نوبت بهانه ای برای خراب شدن دارد ...
من وقتی اینترنت برای اپارتمان گرفتم تا مدتها بدون رمز بود و مهمان ها و گاهی همسایه از آن استفاده می کرد ... ریا نشود همسایه نمی خواست اینترنت بگیرد ( از تنبلی ) و بچه هایش می خواستند ، تا رفع تنبلی بشود من خدمات می دادم ...
یک روز برادرزاده ام گفت : از سر کوچه که می پیچیم داخل ، آنتن اینترنت می آید !! گاهی روی پله بانک می دیدم که جوانان محله دارند دانلود گیم می کنند !!!
ناخنک مزه ی خاصی دارد !! نوش جانشان ...

سلام
متشکرم
این چلاقفا یعنی گیر تو گیر؟!
...
منم این اواخر می دیدم حضور پسرکهای نوجوان پایین بلوک، بیشتر شده ها! منتهی اصلا به ذهنم این ناخنک زدن خطور نکرد

سهیل چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 20:59 http://sobhebahary.blogfa.com/

سلام و وقت بخیر
این هم از اون شیطنت های بچه گانه هستش
کاملا میتونم درک کنم چه حس و حالی داشتند اون بچه ها وقتی که داشتند پشت در از وایفاتون استفاده می کردند
طقلی تپلی چقده ترسیده

سلام عاقبتتون بخیر همشهری
میشه بگید این درک کامل رو چجوری بدست آوردید؟ شما هم از این دست شیطنتها داشته بیدید آیا!؟

مریم چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 18:20

سلام همطاف جان مبارک باشه
اتفاقا یک مدت همین بلا سر ما آمد ! با اینکه اینترنت ما رمز داشت ولی نمی دونم چطوری یکی از همسایه ها ازش استفاده می کرد اونم نه یک ماه و نه دو ماه !
بالاخره شست مون خبردار شد که یک جای کار اشکال داره و پسورد رو عوض کردیم و از اون تاریخ ، به جای اینکه وسط ماه شارژمون تموم بشه ،چند گیگ از شارژمون اضافه آمد

سلام سلام. ممنون
با اینکه منم کلی از تمام شدن شارژم تعجب کرده بودم اگر این تپل، اشاره به وای فا نمی کرد حالاحالاها شستم خبردار نمی شد ها

آنا چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 11:18 http://aamiin.blogsky.com/

عجب ... اما چه خونه سخت گیری باید داشته باشند که دنبال اینترنت پشت در خونه های مردم بنشینند.

شایدم این لذت یواشکی وسوسه اشون کرده بگردند پی اینترنت مفت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.