ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

شیرینی تولد

سلام

می توان زندگی را با قطعه پارچه گلدوزی شده مقایسه کرد که هر کس در نیمه اول عمر خود روی آن را می‌بیند، اما در نیمه دوم پشت آن را. آنچه در نیمه دوم می‌بیند آنقدرها زیبا نیست، اما بیشتر آموزنده است، زیرا او را قادر می‌سازد که ببیند چگونه نخها به یکدیگر متصل شده‌اند.

نقل از آرتور شوپنهاور

...

 یکی از رفقا می‌گفت خوش به حالت شهریوری هستی در سال دو نوروز داری! (منظورش این بود که به جای یکسال یه بار، هر شش ماه یه بار می توانی به خود بگویی امروز روز جدیدیست از نو شروع می‌کنم)


 فردا تولدم است . چهارمین روز از ششمین ماه

یکی از رفقا می‌گفت خوش به حالت شهریوری هستی در سال دو نوروز داری! (منظورش این بود که به جای یکسال یه بار، هر شش ماه یه بار می توانی به خود بگویی امروز روز جدیدیست از نو شروع می‌کنم)

گفتم نوروز، یاد خانه تکانی‌اش افتادم. امروز هم دقیقا شبیه عید سال نو، کار کردم ها. می خواستم همچین تر و تمیز وارد چهل سالگی‌ام شوم. دیروز عصر، سلمانی بودم و امروز هم جارو کردن، گردگیری، تمیز کردن یخچال، شستن کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی (حمام و توالت) و... حتی شیشه پنجره رو هم تمیزکردم. و در انتها برای خودم کیک پختــم (از نوع اسفنجی... البته هنوز برای روکشش تصمیم نگرفتم!شاید از کاکائو استفاده کنم شایدم شربت پرتقال)

نزدیک غروب هم سری به بازار محله زدم و برای گرامی مادر و خودم گل خریدم. (متاسفانه گلفروشی گل مریم نداشت! به نظرم عطر یه شاخه گل مریم کل فضای خانه را می تواند پر کند آنهم برای چندروز)

یه دسته گل داوودی مینیاتوری برای گرامی مادر (تشکر برای زحمت بدنیا آوردنم) و یه شاخه گل رز قرمز هم برای خودم.

به بهانه عید فردا (میلاد آقا امام رضا) سری هم به قنادی زدم. شیرینی دانمارکی هایش مورد علاقه گرامی مادر است متنوع نیست منتهی تازه و نرم است و ماندگاری خوبی هم دارد.


...

 پس از دیدار والدین، برگشتم همینجا و برای آخرین کارمانده، بلند شوم بروم حمام...

گویا من جزو نسلی هستم که هروقت بخواهم به حمام می‌روم.  

نسل قبلی حمام نداشتند و بعدی‌ها با این وضع، آب!  

 

 خدایا شکرت

نظرات 1 + ارسال نظر
دادو چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 08:34 http://www.dado23.blogsky.com


سلام تولدتان مبارک
( مثل آمدن رئیس جمهور از یک هفته قبل خبر می دادید تا مردم برای کادو ندادن بهانه ای نداشته باشند !! )
عید در عیدتان مبارک ... ما ارادت خاصی به سلطان طوس داریم و برای شما مبارک مبارکا آرزومندیم.
هر روز تولدی دوباره است ؛ برای کسی که دنبال بهانه ای برای جشن گرفتن باشد هر روز زندگی زیباست !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.