ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

امروز روز دیگری ست

سلام
دیروز دچار حال ناخوبی بیدم... یه سردرد جلوی سر که فشارش بیشتر روی چشمهایم بود... و چشمها

چشمها! پرکاربردترین عضو برای من ... برای آشپزی نیز این چشمهایم هستند که می سوزند بعد بینی ام بوی سوختگی رو حس می کند. والا (فقط گاهی نیاز به لمس کردن دارم برای کمک به تشخیص بهتر چشمها)

می دانستم فردا، این سردردم نیست گرصبر کنی ز غوره نه! به گمانم پایان شب سیه سپید است هم نه...ولی حس ناخوشایندش رو نشد دور بزنم و ناچار یه قرص آلفن-ایکس ال100 خوردم و منتظر ماندم...

منتهی کلهم فرد صبوری نیستم و دلم هم یه اتفاق تازه می خواست...

 قیچی دست گرفتم و موهایم را چتری کردم، از شما چه پنهان الان از قیافه ام راضی ترم

 ...

راستی این برنامه جیوگی رو دیدید؟

 شبکه دو - شنبه یکشنبه دوشنبه بعد از خبر 20:30 و تکرار سه روز آخر هفته 14:30


نظرات 3 + ارسال نظر
دادو پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 09:59 http://dado23.blogsky.com


سلام
این گلی که اول نوشته زدم بخاطر این بود که نیمشد وارد باکس نظر نوشتن شد ، شما بجای گلی که برای طرح مو شایسته است بگذارید
دیشب مهمان بودم و تا غذا بیاید یک چیزی برای اینجا نوشتم که کد را اصلا قبول نکرد ، شب هم دیدم سرعت اینترنت در حد حفظ آبونمان است !!

ستاریان چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 12:50 http://mostafasatarean.blogsky.com/

سلام
خب اول اون ط ن ب های تر و تازه رو به من بدید شاید اینطوری حالتون از اینی که هست بهتر بشه.
چتری زدن موها اونم نزدیک به فصل پاییز و باروندگی ها کار خوبی بوده
اما دلیل خوردن قرص آلفن ایکس یرای چشم درد رو اصلا نوَفهم! دکتر جان! آلفن ایکس معمولا برای استخوان درد تجویز میشه ها! من کلی ازش دارم

سلااام
قبله عالم بسلامت، حالم بهتر که نه عالی شد
برعکس بین خانمها کوتاهی مو مختص دوفصل نخست بهار و تابستان است ها
و حق با شماست مصرف اصلی اش رفع دردهای استخوانی است
منتهی در درمان دیگر موارد درد، مثل سردرد، درد عضلانی و یکسری دردهای زنانه! نیز استفاده می شود.
شخصا کم از دارو استفاده می کنم منتهی آلفن ایکس از قرص های موردعلاقه منست که سریع جواب می گیرم

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 12:44 http://mahihobab.blogfa.com

سلام
مبارک باشه موهات چتری زدی

سلام
متشکرم
والا یه ده روزی بید تصمیم که نه مرددبودم کوتاه کنم !رنگ کنم! یا چی
که دیشب خودم رو راحت کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.