ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

تجربیات جدید! میکادو

سلام

میکادوهای من اغلب خوشمزه می شود. چندی پیش یکی از دوستان هم‌محله‌ای، قصد تهیه میکادو داشت.

 خواست بروم آنجا نظارت کنم مراحل آماده شدنش رو... این ماحصل تجربه جدید است.



دستورتهیه ‌ش تفاوت داشت با روش من...

میکادو، اصولا راحت و بی دردسر تهیه می شود و مواد مغذی هم دارد و می شود یه میان وعده خوشمزه برای همطاف. فقط چند فوت دارد تا لایه‌هایش چسبندگی کافی داشته باشد و طعمش هم خوش... "مقدار ارده و فشارآوردن پس از هرلایه"

منتهی این محصول چیزی دیگری شد!

من فقط آردسفید استفاده می‌کنم و کره و پودرقند و ارده و البته پودرهِل برای عطر و کاکائو تنها برای لایه وسط.

ولی این، علاوه بر آردسفید، مقداری آردنخودچی داشت و به جای کره، روغن‌جامد و کاکائو هم برای تمام خمیر!

.

یه مزه متفاوت (وقت خوردن طعم نخودچی رو متوجه می‌شدم ، به گمانم طعم کاکائو هم بر شیرینی‌اش غالب شده بید. یه تجربه جدید ^_^)


نظرات 2 + ارسال نظر
یادگار چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 21:39 http://yadegari901019.blog.ir

مزه ش خوب بود یعنی؟ کدوم یکی خوشمزه تر بود؟

بلی بلی خوشمزه بید
البته یکی خودم مزه نخودچی ندارد

دادو جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 15:26 http://dado23.blogsky.com


من همیشه برای خانه میکادو می خرم و بودنش در خانه برای پذیرایی از مهمان های سرزده و نیز برای خوردن در کنار چایی و نیزتر برای پر کردن اوقات فراغت خیلی خوب است ...

سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.