ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

مُد در گذر زمان

 سلام

...

سالهاست که این ساک گوشه کمد است و داخلش یه سری کتاب و مجله و سررسید و ...

وقت خالی کردن ساک یه مجله آمریکایی - کاتالوگ فروش مربوط به 40-50 سال قبل شرکتsears - بین مجلات و کتابها یافتم. یادش بخیر همان نوجوانی کلی از مدل لباس ها و تابلوها و کارت پستالهایش ایده گرفته بیدم^_^


آخر هفته همراه گرامی والدین عازم سفریم.  (ان‌شاءالله قم زیارت خانم بی‌بی معصومه سلام الله علیها.)

ابتدا یه چمدان بزرگ خانواده! برداشته بودیم که با اعتراض ارجمندبابا روبرو شد که چون با قطار می‌رویم دست و پا گیر است و حملش مشکل و ... گرامی والدین یه چمدان کوچکتر برداشتند منم رفتم سراغ کمد پی یافتن ساک سفری دانشجویی ام.

سالهاست که این ساک گوشه کمد است و داخلش یه سری کتاب و مجله و سررسید و ...

وقت خالی کردن ساک یه مجله آمریکایی - کاتالوگ فروش مربوط به 40-50 سال قبل شرکتsears - بین مجلات و کتابها یافتم. یادش بخیر همان نوجوانی کلی از مدل لباس ها و تابلوها و کارت پستالهایش ایده گرفته بیدم^_^

خداییش داشتم ورق می زدمش دیدم هنوز ایده ها و مدل ها آن سالها استفاده می‌شود.

ببینید

...

 البته یه دفتر بامزه هم یافتم خاطرات و شعرها و اشکال عاشقانه . مربوط به سالهای 67-68

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 12:11 http://perinparadais.blogsky.com/

سال 67 چند سالت بوده اونوقت؟

حوالی 12-13

سودا چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 12:35

سفر بخیر مسافرررر..( یه آهنگی بود می خوندا!)

باران می بارد امشب دلم غم دارد امشب
آرام جان خسته ره می سپارد امشب
سفر بخیر سفر بخیر مسافر من
گریه نکن گریه نکن بخاطر من
این
یا
این یکی
سفربخیر مسافر، تو رفتی‌ از کنارم
بد کردی با دل من، منم خدایی دارم
...
حالا چه ساده میری، برو خدانگهدار
بذار نگاهت کنم، برای آخرین بار

دادو پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 01:08 http://dado23.blogsky.com

سلام
سفر بسلامت ... قم نامه یادتان نرود ...
برگشتنی از عتیقه های توی ساک بیشتر بنویسید .

سلام
قم نامه همچنان ساکت نشسته و منتظر
و عتیقه ها هم! شاید وقتی دیگر

لیلا چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 17:04 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام

ان شاءالله به سلامتی برین و برگردین التماس دعای مخصوص

سلام
متشکرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.