ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

همیار سایت

 

 سلام

 

 


 

 

سوال نوشت: متن بالا را چند بار ویرایش کردم ولی به گمانم باز مورد انشایی روایی دارد! نه آیا؟

 

 

لینک نوشت:    یلـــدا         و       گیشا

 


 


توصیه های بلیطی

 

سلام

 

 ذوق نوشت: یه سفارش دیگه گرفتم اینبار مهد گیشا، ان شاءالله تکمیل شد نشانتان می دهم

 

 

مسیر برگشت سوار اتوبوس شدم برای خرید بلیط، باجه بلیط فروشی آگهی زده بود به سوپر موادغذایی پشت مراجعه نمایید. منم هزاری دادم و رفتم سراغ کیک و بیسکویت ها، فراموش کردم بگویم یک بلیط می خواهم فروشنده هم یک ردیف ده تایی داد، شد پانصدتومان.

من هر شونصدسال که بلیط می خرم – اتوبوس های بلوار ما بلیطی نیستند آزاد حساب می کنند – با دیدن رنگ و لعابشان کلی سرگرم می شوم اینبار پشت بلیط جملات حکیمانه هم داشت

 

اهل خرد و فرهنگ همیشه زنده اند

مشکلات، آدم های بزرگ را متعالی می سازد و انسان های کوچک را متلاشی

از آهسته راه رفتن نترس، از بی حرکت ایستادن بترس

با سکوت خود، تمرکز را به اتوبسران و آرامش را به شهرمان هدیه کنیم