ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ܓ✿ راهی که زیر پاست، راهی دوباره بودܓ✿

ادامه "خرمالـــوی یاد" بلاگفا...

ای سرزمین من سرزمین من


سلام


پیام سلامت نوشت:

امام رضا (ع) : ماه حزیران – تا 22 تیـــر- غلبه صفراست. لذا کارسخت، گوشت پرچرب و بوی مشک و عنبر مُضـــر است.

خوردن سردی ها مانند کاسنی، خرفه، خیار، میوه آبـــدار و ترشیجات و گوشت بزغاله و گوساله و گوشت مرغ  و ماهی تازه و شیر، مفید است.


حس نوشت:

یه وقت هایی، اینقد به آدم میگن تو باید محکم باشی، تو باید محکم باشی
که آدم احساس میخ طویلگی میکنه. والاّ


نکته خانه داری نوشتِ بـــودار:

- یکی از راههای زدودن بوی بد پیاز و سیر از دست و انگشتانتان، مالیدن دستها با سیب زمینی آب پز است !

- برای اینکه دود سیگار را در مکانی سربسته از بین ببرید میتوانید بلافاصله شمعی روشن کنید !!

- اگر به آبی که گُل کلم ها را در آن میجوشانید کمی شیر اضافه کنید، هم گّل کلم ها رنگ سفید زیبائی می یابند و هم خبری از بوی بد، در میان نخواهد بود !!!

 

شهریار نوشت:

الان یکی دوروزه مدام این آهنگ سرزبونمه... دلتنگ شهرم مشهد و محله های آشنایش هستم و اینروزها خیلی نِق می زنم منتهی لافلوس

ای سرزمین من تو سرزمین من
گل حیات من شکفته شد در این چمن
ای سرزمین من تو سرزمین من
زمین و آسمان تو روان و جان من
ستاره های آسمان تو چراغ راه من
تو شمع روشنی به تیرگی توئی تو ماه من
تو باغ خرمی جوانه ی بهاریت منم
که برگ و بار من همیشه افتخار میهنم

ای سرزمین من تو سرزمین من
گل حیات من شکفته شد در این چمن
ای سرزمین من تو سرزمین من
زمین و آسمان تو روان و جان من
وطن بهشت کوچکم تویی و من فرشته ای
که سرنوشت روشنم به خاک خود نوشته ای
به کوه و دشت ها و دره ها و سبزه ها بخوان
سرود عشق را وطن همیشه جاودان بمان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.